Skuteczny film promocyjny – to nie takie trudne

Żeby zyskać rozgłos wiele marek decyduje się na nakręcenie filmu promocyjnego. Różni się on od tradycyjnego spotu reklamowego czasem emisji – jest dłuższy, trwa kilka minut w przeciwieństwie do 30 sekundowych reklam. Ma jednak na celu to samo co reklama – pokazanie marki z najlepszej strony i pozyskanie grona klientów. Jak stworzyć taki film? Nie jest to proste, ale uwzględnienie kilku aspektów zdecydowanie zbliża do celu.

Żeby osiągnąć sukces ważna jest produkcja filmów promocyjnych tak żeby były, prosto mówiąc, dobre. Warto uwzględnić kilka bardzo ważnych zasad. Kiedy decydujemy się stworzyć film https://krakrafilms.com/film-promocyjny/ od razu powinniśmy zacząć zastanawiać się nad scenariuszem. Możemy napisać go sami, ale dobrym rozwiązaniem jest także skorzystanie z domu promocyjnego, który po otrzymaniu od nas krótkiej i szczegółowej informacji o tym co chcemy przekazać w filmie, napisze dla nas scenariusz. Ważne jest żeby w filmie promocyjnym opowiedzieć jakąś historię i zagrać na emocjach widza. Jeśli klip wywołuje emocje w kliencie, produkt częściej jest kupowany. Bardzo ważne jest także żeby film angażował widza. Musi ciekawić i sprawiać, że oglądający nie nudzi się tylko skupia do ostatniej sekundy. Jeśli film wciąga więcej osób obejrzy go w całości i zapadnie im w pamięć. Stworzenie wciągającego klipu, który „gra” na emocjach i zapada w pamięć to duży sukces.

Trzeba jednak pamiętać o kilku rzeczach, których nie powinniśmy robić kręcąc taki film. Przede wszystkim nie możemy dostosować klipu pod siebie. Może i my wiemy co reklamujemy i co chcemy przekazać, ale niekoniecznie wie to widz przed ekranem. Musimy dołożyć wszelkich starań, żeby film nie był skomplikowany i pozostawiający wiele do domysłu. Musi być prosty, dostosowany do wszystkich odbiorców. Nie możemy popełnić też innego błędu. Widz musi wiedzieć co ma zrobić po obejrzeniu, jeśli mu tego nie przekażemy najprawdopodobniej nie skorzysta z tego co oferujemy. Ważnym krokiem do podjęcia decyzji zakupowej jest właśnie to, że widz nie ma pewności jakie kroki powinien podjąć dalej.

Film promocyjny często pomaga osiągnąć sukces. Warto zastanowić się nad takim rodzajem promocji. Video marketing zyskuje dużą popularność i często stanowi klucz do osiągnięcia celu.